Basilisk Türkiye

Türkiye'nin lider Basilisk Fan Sitesi


    Iga Klanı Üyeleri

    Paylaş
    avatar
    Ubey Mirza
    Ninja
    Ninja

    Mesaj Sayısı : 123
    Yaş : 29
    Nerden : Kouga Manjidani
    Favori Basilisk Karekteri : Okoi
    Kayıt tarihi : 02/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Ubey Mirza Bir Ptsi 03 Kas. 2008, 14:46

    Koshiro ve Yashamaru'yu İga'da tek geçerim
    avatar
    EDA 8)
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1822
    Nerden : uranüs
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi-Kagero
    Kayıt tarihi : 04/09/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından EDA 8) Bir Ptsi 03 Kas. 2008, 21:17

    sadece sevdiğim karakter(ler) orada diye igalıyım normalde kougayıda severim çünkü onlar savaşı ve insanları öldürmeyi fazla istemiyo ancak ben igalıyım
    (bu site sayesinde kougaya da acayip düşman değilim)
    avatar
    frozzen59
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1156
    Yaş : 24
    Nerden : Tekirdag
    Favori Basilisk Karekteri : Avatar
    Kayıt tarihi : 21/07/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından frozzen59 Bir Ptsi 03 Kas. 2008, 22:19

    azakuyu beyendim Sırıtma
    avatar
    Ubey Mirza
    Ninja
    Ninja

    Mesaj Sayısı : 123
    Yaş : 29
    Nerden : Kouga Manjidani
    Favori Basilisk Karekteri : Okoi
    Kayıt tarihi : 02/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Ubey Mirza Bir Çarş. 05 Kas. 2008, 19:11

    Nenki il Rousai bence olmasada olur. Twisted Evil
    avatar
    EDA 8)
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1822
    Nerden : uranüs
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi-Kagero
    Kayıt tarihi : 04/09/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından EDA 8) Bir Çarş. 05 Kas. 2008, 19:14

    igalıyım peki neden avatarımda kagero var
    hep hotarbi hep hotarubi nereye kadar kageroyuda severim ben ama hotarubiyede ihanet etmem
    HALA FAVORİMSİN HOTARUBİ!!!!
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Mephisto Bir C.tesi 29 Kas. 2008, 22:31

    İgalıyım ve Yashamarunun sevgilisi diye imrendiimden dolayı Hotarubiyim Razz İmreniyorum ona xP
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Mephisto Bir C.tesi 29 Kas. 2008, 22:45

    veya hayır hayır ben Balım olucam...Yashamaru Hotarubiyi benimle aldatıyo evet evet hikayeyi yazdım hemen Razz Hipnoz gücüm var.Yashamaru da aslında ölmedi Hotarubinin babası mafya ve Yashamarunun zamanına borcu varmış.Hotarubide Yashamaruya platonik aşık o yüzden yamuk yapamıyo.Hotarubiye dönmemek için kaçtı ve şu anda Paris de Eyfel Kulesinin karşısında yaşıyo"ruz" xD Tenzen biliyo olayı tabi ama çaktırmıyo..Arada sırada geliyo Koshirou bize lor peyniri ve şarap eşliğinde tango müzikler idinleyerek hep beraberce eyfel kulesini izliyoruz..Bide yashaamruyla evlendik 1 tane çocuğumuz var..xD Bide Yashamaru benim ısrarımla çenesini deldirdi... Razz hemen yazdım hikayeyi ya..Kendimi direk bi İga karakteri yaptım..
    Evet arkadaşlar bütün gerçekleri açıkladım xP auzhauhauhzauha

    Ayrıca Tenzen daha önce 400 kere evlenmiş ve çok iyi bir aile babasıdır çok güzel yemek yapar geçenlerde bi imam bayıldı yaptı harbiden bayıldı kyani..o gizemli gözlerin ardında neler yatıyo aslında Razz

    Koshirou da eskiden Kasımpaşa sporda futbol oynuyomuş sonra ayağındaki sakatlığından dolayı bütün futbol kariyeri bitmiş ve İga clanında huzura varmaya karar vermiş...

    Cingarouda bizim evde margarita içerken öldü çünkü bilirsiniz margarita içerken bardağın ucu tuza bandırılır xD

    Akeginu ise ablam benim..yani Yashamarunun baldızı oluyo kendileri.Çok espiritüel ve tatlı bir kızdır zamanında pastahanesi varmış xD hamarattır.Tenzenle çalışmışlar da Tenzen müşterileri korkuttuğu için batmış dükkan..

    Rousai ise tonton bir dede sadece..

    Oboro da küçükken annesinin kucağından düşmüş o yüzden gücünü pek kontrol edemiyo ama iyi kızdır xD Razz

    Ogen çok güzel dikiş yapıyo..Geçenlerde kimonom söküldü bi overlok attı hiç açılmıyo valla xD

    Bizim Nenkide Guinness rekolar kitabına girmeye çalışıyo bakmayın siz ona..

    Dediğim gibi Hotarubinin babası mafya..




    aştım kendimi xD saçmaladım iyice..
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 27
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir Paz 30 Kas. 2008, 16:51

    ii mis yha


    _________________
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Mephisto Bir Paz 30 Kas. 2008, 17:08

    tabi bütün gerçekleri su yüzüne çıkardım....yıllardır saklanan sırlardı bunlar Razz
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 27
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir Paz 30 Kas. 2008, 17:11

    hehehe tenzenin sırrı iimis
    bide kouga lara salla bisilerde tam olsun bari


    _________________
    avatar
    EDA 8)
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1822
    Nerden : uranüs
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi-Kagero
    Kayıt tarihi : 04/09/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından EDA 8) Bir Paz 30 Kas. 2008, 21:37

    yashamarunun hotarubiden de bi çocuğu var oda ben hatta bana da hotarubinin gücü geçti evin içi kelebek dolu...
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Mephisto Bir Ptsi 01 Ara. 2008, 16:56

    EDA Cool demiş ki:yashamarunun hotarubiden de bi çocuğu var oda ben hatta bana da hotarubinin gücü geçti evin içi kelebek dolu...
    üvey annen miyim ben şimdi...abbboov Razz Sırıtma yavrum senin annen çok kötüydü falan... xD (dolduruşa getiricem)
    avatar
    EDA 8)
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1822
    Nerden : uranüs
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi-Kagero
    Kayıt tarihi : 04/09/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından EDA 8) Bir Ptsi 01 Ara. 2008, 17:40

    annem çok iyiydi benim...senin gibi değildi o Sırıtma
    avatar
    hotarubi
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1391
    Nerden : walla bnde nerden geldiğimi bilmiom xD
    Favori Basilisk Karekteri : yashamaru - okoi
    Kayıt tarihi : 21/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından hotarubi Bir Salı 30 Ara. 2008, 18:41

    karşınızda doğuştan igalı duruyo hehehehee Sırıtma
    avatar
    hotarubi
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1391
    Nerden : walla bnde nerden geldiğimi bilmiom xD
    Favori Basilisk Karekteri : yashamaru - okoi
    Kayıt tarihi : 21/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından hotarubi Bir Salı 30 Ara. 2008, 18:43

    eda bide yashanın 2 tane karısı var bir hotarubi ve bide balımm yanee üvey annen oluo kendileri puhahahaha Sırıtma:P
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 27
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir Salı 30 Ara. 2008, 18:45

    ole zaten Sırıtma


    _________________
    avatar
    hotarubi
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1391
    Nerden : walla bnde nerden geldiğimi bilmiom xD
    Favori Basilisk Karekteri : yashamaru - okoi
    Kayıt tarihi : 21/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından hotarubi Bir Perş. 01 Ocak 2009, 18:31

    ewt yaa balim hotarubiyi gebertmeyi düşünüo böle kaza süsü verir artık yashayla mutlu mesut yaşarlar:D:P
    avatar
    mustafa
    Çırak
    Çırak

    Mesaj Sayısı : 9
    Yaş : 29
    Nerden : sunpu kalesinden
    Favori Basilisk Karekteri : gennosuke
    Kayıt tarihi : 18/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından mustafa Bir Çarş. 21 Ocak 2009, 01:12

    kougadanım ama Chikuma Koshirou da vazgeçilmezimdir
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Mephisto Bir Çarş. 21 Ocak 2009, 18:40

    hotarubi demiş ki:ewt yaa balim hotarubiyi gebertmeyi düşünüo böle kaza süsü verir artık yashayla mutlu mesut yaşarlar:D:P
    Evetde gebertmekten beter ederim o pis ...yu ben xP !
    avatar
    hotarubi
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1391
    Nerden : walla bnde nerden geldiğimi bilmiom xD
    Favori Basilisk Karekteri : yashamaru - okoi
    Kayıt tarihi : 21/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından hotarubi Bir Çarş. 21 Ocak 2009, 18:53

    azuhahaha ama kısa yasık balım ya bi kaç küfür et ağlar gider alla alla ne gebertion xD xP
    ama eii kısdır hotarubi yha Sırıtma Razz
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Mephisto Bir Çarş. 21 Ocak 2009, 21:44

    sorma sorma...o kadar iyiki tepemi attırıyo...iğrenç derecede...
    avatar
    hotarubi
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1391
    Nerden : walla bnde nerden geldiğimi bilmiom xD
    Favori Basilisk Karekteri : yashamaru - okoi
    Kayıt tarihi : 21/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından hotarubi Bir Perş. 22 Ocak 2009, 15:27

    zuahaha Sırıtma olsun sewerim ama yashaya sırnaşınca nefret ettirio kendisinden
    avatar
    JhinoO
    Parşömen Koruyucusu
    Parşömen Koruyucusu

    Mesaj Sayısı : 311
    Yaş : 27
    Nerden : YukarıMahalle xD
    Favori Basilisk Karekteri : Muroga Hyouma
    Kayıt tarihi : 27/01/09

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından JhinoO Bir Çarş. 28 Ocak 2009, 15:08

    Nenki Allah için berebere gitsin çohk gıcık oluom.zati ben Kougalıım amma burdaki kızlar güzel die bi bakıım dediydim cheers
    avatar
    Millennium Wizard
    Ninja
    Ninja

    Mesaj Sayısı : 117
    Favori Basilisk Karekteri : Koshiro,Hyoma
    Kayıt tarihi : 01/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından Millennium Wizard Bir Çarş. 28 Ocak 2009, 15:19

    Nenki berbere gitsin sonra karşısına çıkan herhangi bir kougalı ninja (10 kişiden biri değil)

    direk gebertsin bunu

    Sırıtma Razz salakmı o kadar nenki Sırıtma
    avatar
    JhinoO
    Parşömen Koruyucusu
    Parşömen Koruyucusu

    Mesaj Sayısı : 311
    Yaş : 27
    Nerden : YukarıMahalle xD
    Favori Basilisk Karekteri : Muroga Hyouma
    Kayıt tarihi : 27/01/09

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Iga Klanı Üyeleri

    Mesaj tarafından JhinoO Bir Çarş. 28 Ocak 2009, 15:39

    Napıım yaff.onun içindeki bin bir canlıyı düşünsene No No

      Forum Saati C.tesi 15 Ara. 2018, 08:17