Basilisk Türkiye

Türkiye'nin lider Basilisk Fan Sitesi


    Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Paylaş
    avatar
    Akira
    Kılıç Ustası
    Kılıç Ustası

    Mesaj Sayısı : 76
    Yaş : 25
    Favori Basilisk Karekteri : Akeginu
    Kayıt tarihi : 02/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından Akira Bir Çarş. 03 Ara. 2008, 21:47

    Ben : Basilisk'in 10. bölümüne geçtim..
    Başak : O ne be?!
    Ben : Anime..
    Başak : O ne peki ?!
    Ben : Japon çizgifilmi..
    Başak : Haa..Tamam anladım..
    Ben : Sende izle bence çok güzel..
    Başak : Yok ben izlemem japon çizgifilmi..
    Ben : ?!?!?!?!!

    Örnek 2 :
    Babam : Ders mi yapıyosun?
    Ben : Hellsing izliyorum..
    Babam : Van Hellsing mi?
    Ben : Hayır baba anime bu!
    Babam : O ne kızım yaa daha yararlı bişe bul..

    Örnek 3 :
    Ben : Amca bana Basilisk'in mangalarını bulabilirmisin?
    Amcam : O ne ödev mi?Tarih öğretmeni mi verdi? Nası Tarih öğretmeni o be!?
    Ben : ne ödevi be anime mangası ..
    Amcam : Hee manga diyince..
    Ben : amca bana manganın ne olduğunu söyle!!
    Amcam : Savaş birliklerine denirdi eskiden.. (ona benzer bişi söylemişti tam hatırlamıyorum..)
    Ben : HAYIR YAA BENİM DEDİĞİM ÇİZGİ ROMAN GİBİ BİŞEEEY!
    Amcam : Kızım öyle desene baştan..
    avatar
    EDA 8)
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1822
    Nerden : uranüs
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi-Kagero
    Kayıt tarihi : 04/09/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından EDA 8) Bir Çarş. 03 Ara. 2008, 22:43

    2.tepki....(okul)
    ben=seçil basiliski seyret harika bişey
    seçil=o ne
    ben=anime...
    seçil=o ne
    ben=(iki saat açıkladım
    falan filan falan filan
    şimdi bir arkadaşım avatar muhabbetimden dolayı avatarcı
    seçil ise secilife
    avatar
    no-name
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1344
    Yaş : 37
    Nerden : Psykhe'nin Özünden,Squaw'ın Ruhundan,Amazonların Diyarından...
    Favori Basilisk Karekteri : Oskar....Bu Rose of Versailles ama ben onu seviyorum napayiimmm...Gülümseme)
    Kayıt tarihi : 01/05/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 30
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından no-name Bir Çarş. 03 Ara. 2008, 23:09

    geçen de bizim eve doğalgaz için bi mühendis geldi keşife yapıp gidecek ben tam anime sayfası başındayım ekrana baktı garip garip ben gayretli yazıyorum ya safım sandı heralde ben bişeyler çalışıyorum bilgisayar başında demesin mi bana ''Kolay gelsin size''....hahahaXD

    Ben de döndüm babama dedim yazık bu bilse benim bunlarla uğraştığımı acaba der miydi ''Kolay gelsin'' lol!
    avatar
    seçilife
    Yardımcı Reis
    Yardımcı Reis

    Mesaj Sayısı : 638
    Yaş : 22
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi
    Kayıt tarihi : 21/10/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından seçilife Bir Perş. 04 Ara. 2008, 14:52

    hahaha süper yha!
    avatar
    no-name
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1344
    Yaş : 37
    Nerden : Psykhe'nin Özünden,Squaw'ın Ruhundan,Amazonların Diyarından...
    Favori Basilisk Karekteri : Oskar....Bu Rose of Versailles ama ben onu seviyorum napayiimmm...Gülümseme)
    Kayıt tarihi : 01/05/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 30
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından no-name Bir Perş. 04 Ara. 2008, 14:58

    ahanda gene geldi aynı mühendis iyi insan lafının üstüne gelrimiş lol!
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 26
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir Perş. 04 Ara. 2008, 16:37

    hehehe
    abim bir gun tam izlerken bir baktıp tv yi kapadaı git yat daha iyi dedi ruyanda anca gorursen izlersin demisti ancak basiliski izletiyodum Sırıtma


    _________________
    avatar
    Mephisto
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1172
    Nerden : Çok güzel bi yerden xD
    Favori Basilisk Karekteri : Yashamaru
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından Mephisto Bir Cuma 05 Ara. 2008, 19:17

    -ne saçma sapan şeyler izliyosun
    -çocuk musun
    -japonca iğrenç
    -ne anlıyosun
    -yashamaru mu?ne saçma bi isim
    -animeye aşık olunur mu mal
    -yashamaru mu.bırak bu işleri yaa

    aşırı sinir oluyorum bu laflara Razz
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 26
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir Cuma 05 Ara. 2008, 19:50

    zuhahahaha


    _________________
    avatar
    EDA 8)
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1822
    Nerden : uranüs
    Favori Basilisk Karekteri : Hotarubi-Kagero
    Kayıt tarihi : 04/09/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından EDA 8) Bir C.tesi 06 Ara. 2008, 08:37

    valla arkadaşlarım da benim sürekli animelerden bahsetmemden dolayı izlemeye başladılar
    avatar
    no-name
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1344
    Yaş : 37
    Nerden : Psykhe'nin Özünden,Squaw'ın Ruhundan,Amazonların Diyarından...
    Favori Basilisk Karekteri : Oskar....Bu Rose of Versailles ama ben onu seviyorum napayiimmm...Gülümseme)
    Kayıt tarihi : 01/05/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 30
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından no-name Bir C.tesi 06 Ara. 2008, 12:49

    Mephisto demiş ki:-ne saçma sapan şeyler izliyosun
    -çocuk musun
    -japonca iğrenç
    -ne anlıyosun
    -yashamaru mu?ne saçma bi isim
    -animeye aşık olunur mu mal
    -yashamaru mu.bırak bu işleri yaa

    aşırı sinir oluyorum bu laflara Razz


    ben de arkadaşlarla birbirimizde kalmak için toplandığımızda illa tutturuyorum anime izlicez diye o kadar hayranlığımı belli etmişim ki erkek arkadaşlar kıskanıyorlar anime erkek karakterlerini bile,çizgiye aşık olunur mu saf diyorlar bana lol!
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 26
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir C.tesi 06 Ara. 2008, 13:03

    hehehehehehe beni artık biliosunuzdur tepkileri sen anlarsın ablacım
    (bu arada imzan züper olmus Sırıtma:D:D:D)


    _________________
    avatar
    no-name
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1344
    Yaş : 37
    Nerden : Psykhe'nin Özünden,Squaw'ın Ruhundan,Amazonların Diyarından...
    Favori Basilisk Karekteri : Oskar....Bu Rose of Versailles ama ben onu seviyorum napayiimmm...Gülümseme)
    Kayıt tarihi : 01/05/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 30
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından no-name Bir C.tesi 06 Ara. 2008, 19:00

    DarK_MessiaH demiş ki:hehehehehehe beni artık biliosunuzdur tepkileri sen anlarsın ablacım
    (bu arada imzan züper olmus Sırıtma:D:D:D)

    teşekkür ederim canım imza konusu için Wink evet artık az buçuk tanıyorum seni tepkilerini de tahmin edebilirim birazcıkta olsa Wink
    avatar
    DarK_MessiaH
    Admin
    Admin

    Mesaj Sayısı : 3292
    Yaş : 26
    Nerden : inferno
    Favori Basilisk Karekteri : fck the world.

    Kayıt tarihi : 05/04/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    2/10  (2/10)
    Tecrübe:
    0/50  (0/50)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından DarK_MessiaH Bir C.tesi 06 Ara. 2008, 22:34

    artık tepki yoq direk kapatılıo


    _________________
    avatar
    hotarubi
    The Post Samurai
    The Post Samurai

    Mesaj Sayısı : 1391
    Nerden : walla bnde nerden geldiğimi bilmiom xD
    Favori Basilisk Karekteri : yashamaru - okoi
    Kayıt tarihi : 21/12/08

    Karekter Sayfası
    Paylaşım Puanı: 0
    Level:
    0/0  (0/0)
    Tecrübe:
    0/0  (0/0)

    Geri: Anime İzlediğinizi Söylediğinizde Aldığınız Tepkiler

    Mesaj tarafından hotarubi Bir Perş. 22 Ocak 2009, 16:11

    arki :bu ne bea amine mi neydi bunun adı
    bn : anime adı anime
    arki: ne islion ksım gel snde kavak yellerini isle
    bn: yok o bni sıkıo ozman gel snde basilisk i isle hangesi güsel seç bakim
    arki : yok bn öle bebe işlerini islemem
    bn: +13 ve gece geç saatte bittio ksım bebeler mi islio bu saate bunları alla alla sn de harbe bi manyaq lık var
    arik : sn isle bnane aptal aptal şeyleri
    sonra annemin yanına gitti dedi beril geç saate kdar aminemi ne islio bide öbürsü günde matematik var o yüsden matematiki kötü herhalde dedi annemle aramı bozdu animeyi yasakladı onun yüsünden 4 hafta isleyemedim Evil or Very Mad Mad ama sonra ikana etmeyi başardım isliom ama çok uğraştım annemi ikna etmek için Evil or Very Mad

      Forum Saati Paz 23 Eyl. 2018, 23:48